Soarele din "Noapte"

No comments

Toate "sculpturile" ce le realizez au cate o poveste in spate. Fiecare bucata de material folosita provine dintr-un loc anume, este prelucrata intr-un loc anume si "pleaca" intr-un loc anume. Ma las inspirat din interactiunea ce o am cu oamenii, din locurile si calatoriile pe unde am ajuns si mai ales de "imaginea" lasata in urma de locul din care am gasit toate "componentele" pe care urmeaza sa le utilizez. Am imbinat mai multe elemente pentru acest medalion: lemnul de carpen, cornul de bivolita si cornul de cerb, pe care le-am "inchegat" laolalta si pirogravat cu atentie dar si filosofia izvorata din pasiunea lucrului si detaliilor pe care le-am observat in timp.


Lemnul este gasit aici in padurile de pe langa casa si lasat sa se usuce bine de cativa ani fiind pregatit pentru o viitoare coada de toporel, asa ca mi-am permis sa iau o bucata si pentru a face aceasta podoaba. Peste cornul de cerb a dat unchiul meu in timp ce cutreiera padurile din Muntii Retezat acum multa vreme iar cornul de bivolita a fost rupt in urma unei batalii dintre "bubaline" si mi-a fost daruit de catre un prieten de pe sate. 


Mai multe piese, care toate impreuna formeza un intreg. Asemanator personalitatii noastre, fiecare fragment este "slefuit" si "cioplit" in detaliu pentru a se "uni" cat mai exact in acest "ansamblu". Suntem  parte activa din tot ce ni se intampla. Tot ceea ce ni se intampla este spre binele nostru. De cele mai multe ori tot ceea ce vedem in fata noastra sunt propriile noastre defecte, proiectii din lumea noastra interioara stimulate de catre factori externi, ce formeaza o imagine negativa in jurul nostru. Pentru a depasi aceasta imagine negativa nu este nevoie de schimbare, cu exceptia "atitudinii", ce va modifica intreaga "poveste". Daca anulam atitudinea negativa ce o avem si incercam o abordare pozitiva, atunci in locul imaginii ce o avem acum se va putea vedea "lumina". Este una din sarcinile noastre sa pretuim tot ce se afla in jurul nostru. Este una dintre responsabilitatile noastre ca pe cei din jurul nostru sa-i facem sa "straluceasca" prin lumina si caldura ce le-o putem oferi. Va doresc sclipire in intelepciune si toate cele bune. Ramaneti cu bine! :)



No comments :

Post a Comment