Din inima de prun

2 comments

Este o lingura ce am sculpat-o pentru una dintre colegele de la Speotimis :) Nu am fost conditionat de forma, culoare, aspect ci doar sa incastrez o bucata de corn in ea pe care sa il slefuiesc.


Am ales o bucata de lemn dintr-un trunchi gros de prun, de la unii dintre pomii batrani ce s-au uscat in gradina si i-am taiat anul asta. Are o culoare placuta, nobila pot spune iar lemnul mi-a permis un finisaj extrem de fin. In lingura am incastrat o bucata dintr-un corn de vaca ce avea varfurile negre iar dupa slefuire a inceput sa isi arate nuantele "sidefate". Pe coada am compus un desen ce se potrivea cu lingura, incercand sa-i dau o alura de "obiect vechi". In rest, doresc cat mai multe ture si farfurii pline posesoarei :) Multa sanatate!





2 comments :

  1. Impresionant! O adevarata opera de arta!! Plecaciuni, Maestre!

    ReplyDelete
  2. Multam fain de tot pentru apreciere! Numai ganduri bune si tie! :)

    ReplyDelete